کارگاه آنلاین شیوه های آسان یادگیری خط خوش
با هدف نقش معلمان در خوش خطی دانش آموزان برگزار خواهد شد.
داشتن نوشتاری زیبا، مهارتی است که باید در سال های نخست تحصیل کسب نمود. اگرچه می توان آموزش خط را در سنین بزرگ سالی هم رفع نمود اما در بزرگ سالی بخشی از فرآیند یادگیری دچار اختلال خواهد شد. اما به نظر ما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است
به گزارش روابط عمومی پردیس شهید مدرس سنندج، امور فرهنگی و پژوهش و کتابخانه شهید مدرس با هدف توان افزایی معلمان آینده، همت بر راه اندازی کارگاه آنلاین شیوه های آسان یادگیری خط خوش به مدرسی استاد حافظ رنجبر که نشان هنری خود را از اداره کل ارشاد اسلامی کسب نموداند گماشته است.
روانشناسان بر این باورند که معلمان نقش بسیار کلیدی در جهتدهی شخصیت کودکان بر عهده دارند. دانش آموزان با الگوبرداری از معلم خود سعی بر تکمیل شخصیتشان دارند. از همین رو میتوان معلمان را عضوی تأثیرگذار در بهبود نوشتار دانش آموزان دانست. اگر معلم خط خوشی داشته باشد، کودک را به سمت خوشنویسی ترغیب خواهد نمود. یک معلم وظیفهشناس در قبال وضعیت نابه سامان نوشتار دانش آموزان خود حساس خواهد بود و به دنبال راهکارهایی برای بهبود این وضعیت میگردد. بیتوجهی معلم به وضعیت نوشتار خود و دانش آموزان تبعات بسیار بدی را به همراه دارد. این کار بیانگیزگی و بیتوجهی دانش آموزان را در پی خواهد داشت. معلمین می توانند در صورت مشاهده پیشرفت در نحوه نوشتار دانشآموز، وی را مورد تشویق و تمجید قرار دهید.
شایان ذکر است که این کارگاه بسیار مفید و کاربردی مورخ صبح روز یکشنبه 25 خرداد ساعت 10:30 دقیقه برگزار خواهد شد علاقمندان جهت شرکت در کارگاه می توانند به شماره های داخل پوستر پیام ارسال نمایند
