قابل توجه اعضای غیر هیات علمی:
شیوه نامه ارتقاء رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی
با سلام؛
احتراماً باستناد ماده 23 آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و در اجرای مصوبه پنجاه و نهمین جلسه هیات محترم اجرایی منابع انسانی در مورخ 01/04/95 دانشگاه، به پیوست شیوه نامه ارتقاء رتبه اعضای غیر هیات علمی به انضمام فرم های مربوط در فایل ضمیمه درج شده است.
لذا از کلیه همکاران مشمول این بخشنامه در خواست مینماید پس از تکمیل فرم های مربوط تحویل واحد پژوهش پردیس آقای محمدی گردد تا در اسرع وقت جهت بررسی نهایی تحویل مدیریت محترم استانی قرار گیرد.
نکات مهم :
-
با توجه به شرایط اعلام شده ، پرونده ها و مدارک پرسنل می بایست در مرحله اول بر اساس اولویت، در کارگروه فرعی مدیریت امور پردیس های استان بررسی و مدارک افرادحائز شرایط احراز رتبه بالاتر را جهت طرح در هیات اجرایی به اداره کل منابع انسانی ارسال فرمایند .
-
فرم های پیوست (شامل؛ 1- سوابق تحصیلی 2- سوابق اجرایی و تجربی 3- آموزشی 4- فعالیـــت های پژوهشی و فرهنگی4- لیست لوح تشویق ، تقدیر نامه و گواهی نامه های توسعه فردی ) می بایست توســــط پرسنل متـقاضی ارتقا رتبـــه تکمیل شده و هـر فـرم به همراه مدارک مربوطه در پوشه به صورت مجزا قرار داده شود.
-
مسئولین منابع انسانی و امور عمومی می بایست کلیه مدارک را بررسی و در صــورت تایید، آنها را برابر اصـل نمایند. (از ارسال اصل مدارک خودداری گردد.
-
ارسال آخرین حکم کارگزینی و خلاصه پرونده 502 (جدید و به روز رســانی شده) پرسنل در یک کاور مجزا در پوشه اصلی الزامی می باشد.
-
کلیه فرم های تکمیل شده و مدارک به دو صورت فیزیکی و اسکن شده در یک cd، به همــــراه نامه اداری در یک کلاسور یا پوشه مناسب با درج نام ، نام خانوادگی، سنوات خدمت منهای سربازی (ملاک محاسبه پایه)، آخـرین مدرک تحصیلی اعمــال شده در حکــــم کارگزینی و محل خدمت به این اداره کل ارسال شود. (از ارسال هرگونه زونکن اداری که حجـــیم می باشد، خودداری گردد.) بدیهی اســت به مدارک ناقص و یا نامرتب ترتیب اثر داده نمی شود .
-
ترجیحاً، در صورتی که همکاران، کتاب ها و مقالات خود را به همراه مدارک تحویل داده اند، اصل کتاب و مقاله در کمیته فرعی مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد و کپی صفحات مربوط به مشخصات کتاب یا مقــاله و خلاصه یا پیشگفتار آن، باید توسط دبیر کمیته فرعی برابر اصل شده و نظر کمیته فرعی در خصوص میزان ارتباط کتاب با رشته شغلی افراد بر روی آن درج شود.
-
این اداره کل از دریافت دستی مدارک توسط افراد معذور می باشد؛ لذا خواهشمند است به اطلاع کلیه پرسنل محترم رسانده شود از مراجعه حضوری و تحویل دستی مدارک و همچنین پیگیری بابت امتیاز کسب شده خودداری نمایند.
-
پس از بررسی مدارک توسط کمیته ارتقا رتبه اعضاء ، نتایج نهایی در مهلت مقرر در شیوه نامه ( حداکثر 3 ماه ) در قالب ابلاغ رسمی اعلام خواهد شد.
قابل توجه اعضای غیر هیات علمی:
شیوه نامه ارتقاء رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی 2
قابل توجه اعضای غیر هیات علمی:
شیوه نامه ارتقاء رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی 3
قابل توجه اعضای غیر هیات علمی:
شیوه نامه ارتقاء رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی 4