پردیس شهید مدرس سنندج

دومین جلسه ی کارگروه تخصصی کارورزی پردیس شهید مدرس کردستان:

بخش عمده برندِ تربیت معلم مربوط به کارورزی است

 

 

دومین جلسه کارگروه تخصصی کارورزی، به منظور بررسی اهداف، برنامه ها و تدوین نقشه راه کارورزی دانشجو معلمان دوره کارشناسی پیوسته با حضور دکتر مسعود الماسی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس کردستان؛ دکتر ملکی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شهید مدرس؛ و حضور پر شور جمعی از اساتید در سالن کنفرانس شهید مدرس برگزار گردید.

 

دکتر الماسی، ضمن اظهار تشکر و قدردانی از حضور اساتید کاورزی تربیت معلم در این جلسه تخصصی، به بیان اهمیت وضرورت تدوین نقشه راه کارورزی برای دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه پرداخت. 

 

وی، تصریح کرد: کارورزی شاه بیت و گوهر تربیت معلم است و بخش عمده برندِ تربیت معلم مربوط به کارورزی می باشد.

 

دکتر الماسی در این نشست، بر مهم بودن بحث کارورزی در دوره جدید تربیت معلم، پی گیری جدی برنامه های کارورزی بر اساس پیشینه و مطالعات داخلی و خارجی و انجام پژوهش فراتحلیلی به منظور  مشخص نمودن نقاط قوت و ضعف کارورزی در نظام تربیت معلم تأکید نمود.

 

وی به نقل از دکتر مهر محمدی اظهار داشت: نگاه ما به تربیت معلم، نگاه حرفه ای است. در این نگاه، کارورزی جایگاه ویژه ای دارد و الگوی جدید کارورزی باید مبتنی بر آن و انجام کار مطالعاتی تدوین شود.

 

در ادامه جلسه، دکتر غریبی و دکتر حسینی ، با اشاره به ماده 23 اساسنامه دانشگاه که به بحث کارورزی دانشجو معلمان کارشناسی پیوسته اختصاص یافته، به تشریح  برنامه های کارگروه کارورزی دانشگاه در راستای بازنگری در برنامه های درسی تربیت معلم و تدوین نقشه راه پرداختند.